رضایت مشتری معیاری است که کیفیت عملکرد یک سازمان یا به بیان دقیق تر کیفیت محصولات یا خدمات آن را مورد ارزیابی قرار می دهد و مشخص می کند که موارد یاد شده در برآورده کردن انتظارات مشتریان تا چه اندازه موفق عمل کرده‎ اند.  

صحبت از اهمیت رضایت مشتری به هیچ عنوان گزافه گویی نیست. کسب و کارهایی که تمایل دارند تا جای ممکن رشد و توسعه یابند، تنها از طریق بکارگیری استراتژی موثر و طولانی مدت برقراری و حفظ ارتباطات عالی با مشتریان قادر خواهند بود به این خواسته دست یابند. 

شرکت نرم افزاری Help Scout به این نتیجه رسیده است که 81 درصد از سازمان های ارائه دهنده تجربه مشتری در این رقابت، عملکرد موفقیت آمیزی داشته‎ اند. مشتریان راضی به سادگی به مشتریان وفادار تبدیل می شوند. بنابراین، بهتر است اعتماد مشتری را جلب کنید و تلاش کنید تا از خدمات و محصولات شما به اندازه کافی رضایت داشته باشند. در این صورت، نه تنها معاملات تجاری خود را با شما ادامه خواهند داد، بلکه مشتاق خواهند شد تا سایر خدمات و محصولات شما را نیز امتحان کنند.

وم و اهمیت سنجش رضایت مشتری بر همگان روشن است. اما، موضوع این است که شاخص های متنوعی در زمینه‎ سنجش رضایت مشتری وجود دارند، که شاخص رضایت مشتری (CSAT) یکی از پرطرفدارترین روش های سنجش رضایت مشتری می باشد.  

شاخص رضایت مشتری (CSAT) یکی از ساده ‎ترین روش ‎های سنجش است که میزان رضایت مشتری     (CSAT) از کسب و کار، داد و ستد، یا تعامل مربوطه را مورد ارزیابی قرار می‎ دهد.


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتری ,رضایت ,سنجش ,مشتریان ,csat ,شاخص ,رضایت مشتری ,سنجش رضایت ,مشتری csat ,شاخص رضایت ,ارزیابی قرار ,سنجش رضایت مشتری ,شاخص رضایت مشتری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تور تایلند | تور ارمنستان | تور گرجستان | تور مالزی | تور ویتنام | تور ترکیه رسانه دیجیتال (01) بکائیان دبیرستان نمونه دولتی جعفر صادق دفترخاطرات وبلاگ سایت خبری لک پرس نحوه اطلاع از حجم اینترنت مصرف شده فریان فروشگاه بیستی وبلاگ رسمی مهدی قدیمی قدیمترین سایت ایرانی